1524

Dåså.
Den här dagen har varit eextremt utmattande. Har hjälpt till mamma ute på landet att flytta ved. 6 timmar höll vi på. Och fyllde ett helt jädra garage med ved. Snacka om utmattande.

Tänkte berätta lite om min lördag då. Jag, Madde och JP var ju på Dubstep. Det var det fantastiskaste jag någonsin varit med om. Jag har verkligen hittat "min" grej nu. Dubstep. Oh jisses. När man dansade så var man verkligen lös. Helt fri.. Det var helt underbart. Det var som om bara jag existerade i hela världen. Det känndes som allt handlade om mig. Bara mig. Det är det bästa sättet att beskriva känslan på. För. Ja.. fantastiskt.
Detta är något som jag definitivt kommer gå på varje gång det är. Kosta vill vad det kosta kan. Jag ÄLSKAR det!

Så för att visa er lite vad Dubstep är för musik så kan ni lyssna på youtube klippet nedan. Så har ni hela konceptet över Dubstep. Det är lite som Drum and base. Men mörkare... Helt fabulous helt enkelt. Men spola fram till 00:28 Då börjar det sköna i låten.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Min syster hade sett att du hade skrivit om dubstep på fb, hon sa att det kommer att vara en festival snart i småland med bara dubstep, hennes kompis har ett band som spelar . . . kan kolla upp det lite mer om du vill. puss

2010-04-06 @ 13:41:06
Postat av: Michelle

Är det i sommar du flyttar till Malmö? :)

2010-04-07 @ 22:18:08
URL: http://michellepettersson.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0