1528

I går fick jag hem provsvaren från senaste provet om EHEC. Och till min stora underbara lycka så var det negativt.
Jag har nu inte längre EHEC. Det känns helt underbart att inte vara en smittohärd med. Jag rusade tillbaka till skolan för att hinna med sista lektionen som var i köket (yes!)
Det var intressant att köra igång med fetaste stressen när man stod i köket första gången på ca 5 veckor. Blieeh.. Men mindre kul att ta diskberget som blev sedan för att alla var så stressade att de inte han med disken Atm. Och sedan fick vi några stackare slita med berget medans de andra typ.. chillade... Astaskigt om jag får säga det.

Idag börjar vi kl 2 och kör ända till 10 ikväll.. Det ser jag inte så mycket fram emot. Men vem vet. Det kanske är jättekul... Men jag lär nog sova gott inatt..
Trist att man måste stå och slita i köket när det är så underbart och soligt väder ute.. Nåväl..

Redan nu börjar jag få Dubstep och D'n'B abstinens. Jag vill gå på ett till event. Det är ett Dubstep i helgen. Men jag ska stå och montera ner ett växthus ute hos mamma och måla garage och grejjor i helgen.. så det kommer inte bli av. Spec. inte med tanke på att jag har 14 kr på kontot. Örk..
Vill spola fram till den 25:e så man kan leva loppan igen!.. Ishk..

Nä nu ska jag börja dra mig mot skolan strax.. Tja!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0