1533

Wednesday, Lazy Wednesday..
Söndag och Måndag blev helt vilda. med utgång och party hela nätterna långa.  Och igår när jag vaknade och började skolan kl 2 var jag helt slut. Helt färdigkörd. Nu ska jag ta det lugnt ett tag hade jag tänkt. Iallafall några dagar.
Bakfyllan igår var outhärdlig men jag var helt inställd på att klara mig igenom skolan hela dagen fram till 22 då vi slutade. Hade A La Carten på Trubaduren i skolan och hela dagen gick jag runt och var svimfärdig och måttligt illamående. Men jag klarade det. Kom hem och totaldeckade i sängen. Imorse när jag vaknade så var jag fortfarande helt slut. Inte bakis men svag. Och bestämde mig för att ta en ledig dag. Så idag är planen att ta en lång dusch och senare ifall jag orkar städa lite här hemma annars läsa, kanske skriva lite på min bok. Planera nästa månads budget och bara ta det lugnt och vila upp mig så jag klarar skolan torsdag och fredag..

Jag konstaterade igår också att det är tur att denna utbildningen bara är på 1 år. För jag börjar faktiskt bli skoltrött.
Jo sen idag ska jag sätta mig med en ansökan till min gamla chef på Isringhausen. Och försöka ta mig in i det företaget igen. Då, eftersom det var mitt första riktiga jobb, så var jag ju ny i arbetslivet och trodde att allt skulle vara på silverfat och var lite bortskämmd så såfort något blev jobbigt på jobbet så gnällde jag och hit å dit. Men nu när jag ser tillbaka så trivdes jag egentligen så det skulle vara toppen om jag fick en visstidsanställning där tills jag lyckats lägga undan lite pengar och kan flytta vidare till älskade Malmö.

Så jag ska sätta mig och skriva på ansökan såfort jag kommit upp ur duschen. Ska nog ta en såndär rejäl uppfriskande dusch med Body scrub och grejs så man blir riktigt fräsch.. Det brukar hjälpa när man är såhär seg.

För denna tröttheten är lite som när man precis har varit sjuk och kroppen rehab:ar sig från slitet att bli frisk.
Och det säger mig bara en sak. Jag borde inte festa så hårt. Det kommer ta kål på mig. Så nu ska jag lugna ner mig lite faktiskt..

Nä. duschen kallar. Tjo

Btw.. Älskar dig Madde <3 Bästaste bästaste vännen!



Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0