1536

Okej. Imorgon Är det Slutprov i Varmkökskurserna. Ett prov där vi ska göra förrätt, varmrätt och efterrätt på 3 timmar med domare som bekvakar oss och smakar på maten. Och bedömmer upplägget, hygien, arbetsgång osv. Så idag har jag renskrivit hela receptet och ändrat förrätten till skaldjurssoppa med räk- och laxtartar. Sedan har jag pluggat på ett arbete om krav-mat samt gjort en uppgift i livsmedelshygien om praktik. Pweeh.. jag har suttit i 3½ timma med detta. Och äntligen är jag klar. Trotts att jag och Madde gjorde ett godisförbud för denna månaden behövde jag socker för att orka. så nu belönar jag mig med lite godis och tänkte spela lite sims i 1 timma innan jag lägger mig. Och då är det redovisning och The Prov!... IschloPischlo.. jag är nervööös!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gick provet vännen??

2010-05-01 @ 18:58:22
URL: http://hummingbird.blogg.se/








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0