1493

Tuesday....
Igår var jag sjukt apatisk i skolan. Var i den där bubblan jag har pratat om innan.
Vet inte riktigt varför. Väl hemma blev det att chilla. Kolla på film med Madde och försöka vila mig lite.
När klockan sedan ringde imorse så kunde jag inte ta mig upp. Det gick bara inte.
När jag sedan vaknade halv 10 självmant blev jag besviken på mig själv. Jag gillar inte när jag låter min egen trötthet styra. Det ska inte vara så. Det ska vara så att man tvingar upp sig själv ändå för man måste. Man måste fortsätta. Annars går allt planerat åt skogen.

Ikväll är det husmöte. Men jag vill inte bara sitta hemma. Så jag tänkte gå ut på stan och bara kolla runt lite. Promenera runt och kolla läget lite grann.

Det som cirkulerar i mig just nu är bara längtan. Längtan efter resan. Nu önskar jag verkligen att man kunde sätta på autopilot och köra på till den 3:e mars för att sedan börja njutandet. Egypten. Fan alltså. Gief me!


Om 22 dagar kommer jag ligga och sola mig tills jag blir alldeles för varm. Och då tar jag och bara hoppar ner i detta vackra havet och simmar runt och tittar på alla vackra fiskar och dant.

Jag tror jag ska försöka hitta en bikini idag. Jag måste ha med mig två. Och jag har bara en. Och den är inte jätte bra att simma i. Kaaanske eventuellt någon snorkel. För det skulle jag villja ha. Så jag kan kolla på alla fina grejor.
Egentligen skulle jag villja ha en undervattenskamera. Ska försöka hitta en engångsundervattenskamera faktiskt. Så ska jag börja göra en packlista. Och reda ut vilka kläder jag ska ha. För man måste välja rätt. Välja ut alla svarta plagg :P...


Nää.. Nu ska jag försöka värma upp mig litegran. Sedan ska jag klä på mig och börja knalla ner till stan. Ska växla födelsedagspengarna till egyptiska pund idag också. Så jag vet att jag inte rör dom.


Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0