1500

Jaa summering av senaste dagarna då.
Fredag: Rockbaren med Rickie, JP, Johan, Madde, Patrik och massour fler :)  Supermysigt och roligt :)
Lördag: Bakisdag. Fast jag var inte så bakis men Rickie var det. Käka pizza, aka. kebabrulle. och gottade oss med lite filmer och massa mys samt bad i badkar och jag gav upp tanken att åka hem med tanke på att det var ett hemskt snöoväder utanför som pågick. Och inga vagnar gick.
Idag:
Jag behövde åka hem och Rickie behövde plugga. Så jag tog mig ut i fredagens kläder (Dvs. klänning, leggins, skor och skinnjacka = kallt) Vagnen kom aldrig. Jag stog i 45 minuter sen gav jag upp och gick upp till Rickie igen där han bäddade ner mig och värmde upp mig med varm choklad och bulle. Sen beställde jag en taxi hem istället och nu har jag stått och värmt mig i duschen (som för en gångs skull höll en jämn temperatur) i nästan 40 minuter. Jag och Madde har beställt pizza och ska mysa ner oss.
Imorgon börjar praktiken och det ska bli riktigt roligt. Jag tror jag kommer stortrivas där :)

Nu är det bara 9 dagar kvar!!! Iiiscsk...
På fredag ska vi ut och dansa på Deep har vi bestämmt också. Det ser jag fram emot :)
Tjuhuu..
Nu ska jag bädda ner mig och vänta på pizzan.. Välja film också :) Tjoo

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0