1462

Tjenis..
Idag fick jag tvättat det viktigaste. Men jag gick dock aldrig upp på vinden och röjde men det ska ske imorgon och förhoppningsvis skall Annelie göra mig sällskap. Lite trevligare då. Men jag fick läst lite i min nya bok. Och sedan kom Steph över och det blev Matrix och lite tjöt. Jag råkade somna till lite och sådär. Men vi orkade bara kolla på en film.
Snart kommer lillebrorsan hit för att mysa och kolla på Grinshen :)

Tills dess.. Först röra ihop en linsröra. (ska tillbaka till kolhydrat-snålt nu) Imorgon ska jag göra grekiska köttbullar med bulgur och sallad :) Eftersom jag inte kommer ha råd (spara pengar till flytt) att skaffa gymkort så får jag träna hemma och fokusera mer på sundare mat.. Och definitivt inte sitta hemma mycket som jag gjort det sista.. Men det är delvis för jag varit nere. Och sen att jag inte har haft skola på 5 veckor.. Om 2 veckor kör det igång igen med skolrutinerna. Ska bli riktigt skönt att komma tillbaka i bra tider osv.

Nä.. linsröra var det :)
Tjo!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0