1471

Damdidam..
Igår vid 12 på kvällen så kom Fillemon hit och myste med mig.. vi satt och pratade i mååånga timmar och sen la vi oss i sängen och flamsade ända fram till 6 på morgonen.
Jag har redan varit uppe och duschat och sådär. Men hon ligger och sover som en sten. Haha..

Idag ska jag in till Systemet och köpa en flaska kir och cigg. Och sen hem och röja lite. Sen ikväll så ska vi dricka sangria och kir och flamsa runt som bara tjejer kan :) Ska bli riktigt mysigt tycker jag..

Jag börjar längta så himla mycket efter att få åka till Malmö. Jag orkar verkligen inte med det här stället.
Folk är vad dom aldrig varit innan. Det är så frustrerande. SNÄLLA om någon där ute har uppfunnit en tidsmaskin. Snäälla låna den till mig så jag får hoppa fram 2 månader till Mars och sedan 2 månader till så kan jag börja packa för flytten.
SNÄLLA!

Det som var sjukt igår med Fille och mig var att vi hela tiden avslutade varandas meningar eller tänkte på samma sak eller tittade på samma sak. Det var läääskigt :)


Kärlek på min Fillemon! <3

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0