1472

Jaa..
Måndagskvällen blev lyckad.. förutom att jag inte tänkte mig för med sangrian. Rödvin som är surt var inte jättesnällt mot magen efter en kräksjuka. så jag blev sämmre under natten och började kräkas ännumer.. Låg hela tisdagen i krämpor igen. Men idag har det blivit myyyycket bättre. Jag har varit riktigt duktig och rensat ut 10 stora påsar med kläder, gardiner och tyger osv. Riktigt duktigt.. Och tömt Madelenes nya rum helt och hållet.. Garderoben också :) Sååå redigt av mig. Så jag har tillochmed några lådor som står tomma.. Och mer ska egentligen rensas ut.. Men detta räckte för idag.. Ska nog dra några drag med damsugaren. Och sedan ska det softas loss..

Fillemon är mitt sällskap och har varit i tre dagar.. Hon har okuperat gästsängen och hållt mig massa sällskap. Har varit jätteskönt att kunna prata av sig.. Är verkligen vad jag behöver.. Så hon ska nog stanna här tills fredag.. Och i helgen så flyttar Madelene hit..
Jag har redan gjort skylt till dörren :) Så nu står det
Här bor Madeleine Carlsson och Madelene Lundqvist :)

Nu ska jag bli social igen :)
Tjäää

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0