1475

Jaa.. Det här var ju roligt.
Inatt låg jag med hög feber och kallsvettningar igen.
Jag var jätteinställd på att gå till skolan idag. Verkligen. Såg riktigt mycket fram emot det.
Men insåg att jag var tvungen att åka till axessakuten. Åkte vid 8 så jag eventuellt skulle hinna till skolan efter, som började vid 13:00. Jag var där.. väntade i kö. väntade på doktor. Sedan väntade jag på lab. Sedan på provresultat. Jepp. Positivt. Du har Halsfluss. YEII!!
Åh så glad jag blev nu. Jävla satanshelvette vad man ska vara sjuk hela tiden då. Fan jag börjar bli riktigt trött nu. Varför kunde jag inte fått halsfluss när jag inte hade börjat skolan än? VARFÖR? Jag missar ju massor nu ju!! Introduktion i Serveringskursen.. Satan. Jag får inte gå föräns på måndag.
När jag kom hem så vägrade jag sitta och uggla. Så istället städade jag toan och dammsugade hela lägenheten och städade i vardagsrummet, bytte sängkläder osv.

F.ö hatar jag när dom tar streptocockerprovet i halsen. Dom trycker ned tungan med en "stor glasspinne" Och ber en att säga "Aah" Mitt i den ljuva "Aah"-tonen så kör dom helt plötsligt ner en gigantiskt lång tops i halsen och geggar runt. Jävla obehagligt och oförberett.

Läkaren hoppade nästan till när hon såg mina halsmandlar och den äckliga vita beläggningen som var på vänstra sidan..

Såå för att samanfatta början på mitt underbara år 2010 (det bådar inte gott)
Nyårsafton: SKIT SKIT SKIT!
4:e: Vinterkräksjuka
9:onde kräkningarna och kramperna lugnar ner sig.
11:e. Kräkningarna och kramperna är tillbaka (misstänker magkatarr)
16:onde. Förkyld
17:onde Förkyld plus en obotningsbar huvudvärk som gör att jag varken kan titta på tv eller läsa eller sitta vid datorn. KUL!
Och nu den 20:onde. JEPP HALSFLUSS!
Pencelin i 10 dagar

Jag vet att jag låter HEMSKT negativ just nu. Men usch.. jag måste klaga!


Kommentarer
Postat av: Katinka

Neee, stackars dig. tror aldrig jag har haft halsfluss. Hoppas bara du inte lyckades smitta mig igår.

Krya på dig!

kram

2010-01-20 @ 16:39:06
Postat av: Ord

Stackars ! <3

2010-01-22 @ 04:06:26








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0