1485

Dåså.
Dagens gärning.
Igår orkade jag inte skriva. Heller inte i tisdags kväll. Eftersom jag då var i skolan ända till kl 10 på kvällen. Och igår var jag helt enkelt för trött efter att ha börjat tidigt dagen efter en sån sen dag.
Och idag har det varit skola från 9 till 18:00. Det är mycket intensivt nu... =/.. Imorgon 8 till 16.  Sedan efter det rullar jag min västa till Nils Erikssonsterminalen och hoppar på bussen till Malmö.
Så ska jag spendera helgen där och ha mysigt..
Nästa vecka på torsdag är det min birthday :) Yay !!
Och helgen därpå har jag och Madde fest.
Födelsedagsfest för mig och inflyttningsfest för henne.
Tydligen kallas vi för M&M's nu :) eller ja M'n'M's med korrekt uttal. Bara för att vi båda heter Madde, Eller hon heter Madelene och jag heter Madeleine.. med ett "I"...

Nåja.. Idag har jag städat och tvättat hela kvällen och jag är klar med tvätten om 20 minuter och då ska jag värma gårdagens pestopasta och sätta på en film.. och bara njuta.. Vila min onda rygg..

Så är planen..

Och jag lär inte blogga denna helgen eftersom jag har sålt min laptop. Så jag är datorlös i helgen.. Men men.. Inte precis att man dör av det heller.
Nåväl.. Ska ner och kolla till tvätten nu..
Solong!

Och trevlig helg förresten!

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0