1511

Exakt vad ska vi inte gå in på. Men jag har varit asdålig i magen sen tre dagar innen vi åkte ifrån Egypten.
Nu var det tänkt att jag äntligen skulle få åka in och praktisera efter 2 veckors frånvaro av både vinterkräksjuka och egyptenresa.
Men NÄ.. för när jag ringde sjukvårdsupplysningen och undrade om tips för min mage så sa dom att jag inte få åka in och praktisera med livsmedel eftersom jag kan ha samonella eller någon annan bakterie eller kambylobakter i magen.
Så nu imorgon bitti ska jag åka in till Infektionsakuten på Östra för att ta massa prover. Eller inatt om jag vaknar som jag gjort andra nätter med magkramp för då måste jag åka in på natten........... Hur det nu ska gå en söndagsnatt... (taxi?)

Just nu önskar jag att jag blev rik. Inte för att kunna leva bra utan för att slippa gå i skola och jobba eftersom jag ändå bara är sjuk hela tiden och aldrig kan ha en normal närvaro till scheman..
JÄVLASKITAPAJÄVLAFANSKITSHELVETTESKROPP!!!

Jag blir bara så jävla arg. Vad i helvette har jag gjort som förtjänar detta?
VAD?

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0