1513

Mitt intressanta liv. Jag väntar fortfarande på provsvaren.
Idag gick jag upp vid halv 8 för då kom rörmockaren och fixade vattenlåset och bytte ut rören på våran toalett. Gött att man kan använda det tvättstället nu iallafall. Slippa borsta tänderna i köket och springa in i köket och tvätta händerna efter varje toabesök.

Om någon timma när stan har öppnat tänkte jag strosa ner och spana in det nya vårmodet (obs. se men inte köpa. måste spara pengar nu alltså) Sen somvanlgit kånga hem 10 kg kattsand åt mina bortskämda katter. Senare när Madde kommer hem ifrån skolan ska vi sätta igång med vårstädning. Alltså den där stora man har varje år. Fönstrerna ska jag börja putsa lite innan så jag vet säkert att det är klart innan dagsljuset har fallit. Men damma ur alla skåp och byta gardiner och lite annat mojs man inte gör så ofta.

Nåja.. tillsdess blir det havregrynsgröt. En macka och SKA-musik :)

Kommentarer








Kom ihåg mig?







Trackback
RSS 2.0